Torsdag 16/5

Hej hopp på er.
Hoppas allt är bra med er.
 
Själv har jag varit ledig i två dagar nu och imorgon är det dags för jobb igen fredag - måndag.
 
Igår var jag bara hemma och tog det lugnt på förmiddagen, åkte sen in till stan och mötte Tessie efter jobbet för en middag på fridays.
Vart även att kolla på en klocka jag funderer på att köpa för presentkortet jag fick när jag fyllde år.
Samt en ny väska jag är lite sugen på.
 
Idag har jag varit nere på centrum och hämtat en bok på biblioteket som jag längtar efter att få läsa.
Kärleken är starkare än döden av Malin Sävstam.
 
Just nu längtar jag tills på tisdag då jag åker till Finspång över dagen, för att bli fin i håret hos Hanna på Kocy & co.

Som sagt nu jobbar jag fredag - måndag, ons-fredag.
Sen går jag och Robin på 2 veckors semester och den 29 maj åker vi två till marmaris.
 


sv: åh vad skönt! jag skulle också vilja åka snart, men finns ignen chans att ta ledigt från jobbet :/

2013-05-17 | 07:25:38

Sv: det sista på säsong 4!!:(

2013-05-28 | 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback