Måndag - Ledig

Min helg är inte slut ännu, är ledig idag också så ska inte klaga.
Har även varit ledig i helgen.
I lördags fyllde jag 23 och vi firade min födelsedag här hemma.

Fick biljetter till Shan Atci, han har en ny show som jag ska gå och kolla på den 28 april.
Fick även lite presentkort, pengar, blommor och två fina ljuslyktor.

Födelsedagen var riktigt lyckad, vi var 9 personer här hemma så de var trevligt.
Med god smörgåstårta sen hade jag gjort min egna tårta och även beställt en tårta från Spaaks koditori i tumba.

Igår var jag och Robin i Eskilstuna, vi gick lite på Tuna park och inne i centrum.

Nu håller jag på och tvättar, sen ska jag ner på stan och fixa lite ärenden.


Ha en toppen måndag :)



Sv; jasså :D duktig de med :D

2012-04-23 | 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback