Måndag - Längesen

I know det var länge sen jag skrev något.
Men har inte haft lust..

Under veckan hände det inte så speciellt mycket men tänkte berätta lite om helgen då jag har varit ledig.

I lördags så åkte vi in till stan för att träffa Robins syster Emelie med sällskap.
Vart en lunch på taco bar vid slussen för att sen åka djurgårdsfärjan över till grönalund.
Men det vart inte grönan på en gång utan en promenad till Vasa museet, det var många år sen jag var där så det var trevligt.
Sen vart det grönan för hela slanten, åkte nya bergodalbanan Twister och lite annat.
Vart middag uppe på kryddhyllan.

Igår söndag så tog vi en rejäl sovmorgon, en god frukost och gjorde inget speciellt.
Tog det bara lugnt sov lite middag och åt lunch.
På eftermiddagen åkte vi iväg mot slagsta och net on net Robin ville kolla telefoner, vart även en tur till media markt. Efter det vart det storhandling på ica maxi sen tog vi det bara lugnt resten av kvällen.

Idag måndag har jag varit med Marika, vi har varit i Sickla köpkvarter. Var många år sen jag var där och då var det ganska litet så det var kul och se hur det såg ut nu.
Hittade en klänning och ett par byxor på vero moda, dock hittar jag ingen bild på detta på nätet tyvärr.
Hittade även en jumpsuit på gina tricot som jag vart kär i så köpte den i svart och turkos.

Hoppas ni har haft det bra, ser att ni tittar in här lite då och då i alla fall :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback