Måndag- Nya naglar

Jag har inte velat blogga på ett tag, har inte vetat vad jag ska skriva om osv.
Tänker inte berätta vad jag gjort de senaste dagarna de är inte viktigt de heller.

Sista lediga dagen på min "mini-semester"
Har varit hos Elin och fixat naglarna (www.elinsnaglar.com).
Är lite småfebrig idag så ska lägga mig och kolla på lite film och slappa.
Vänta på att Robin kommer hem från träningen om några timmar och äta middag med honom.

Bjuder på en bild på naglarna.
Visst är de snygga?



Sv; jaha okej! Vad tråkigt.



Ja det hoppas jag verkligen, super tråkigt att logga in på bloggen så har du inte skrivit något! :P haha..



ÅH vilka supersnygga naglar, vart gör du dem? och vad kosta de? :)

2011-08-15 | 16:54:32

Sv; de var verkligen super snygga :D

2011-08-15 | 17:01:54

Sv; åh nej fy.. krya på dig :D

2011-08-16 | 12:16:02

Snyggt!

2011-08-18 | 09:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback