Torsdag - Baby let's get closer tonight

Hoppas ni har haft en bra dag idag.
Själv så har dagen varit ganska seg, har varit otroligt trött och ont i kroppen.
Bjöd Marika på lunch idag då hon fyller år idag Grattis Grattis =)
Nu sitter jag och kollar på ett program med Robert Gustavsson de är paus i IDOL.
Där en gammal klasskompis medverkar som såklart fått min röst idag.
Fast det är många i år som är bra :)

Imorgon är det jobb som gäller, sen är jag ledig i tre dagar :)


Kommer kanske en dagens låt lite senare men så länge får ni en bild från arkivet.



du passar skitbra i glasögon :D jaa visst var dem bra. killarna är de bästa i år tycker jag nog!

2010-10-01 | 13:34:30

Vem är det du känner som är med? :) Ja visst är det många grymma med i år! Jay smith <3 han Geer eller hur han stavas är ju också sjukt bra, minna är jätteduktig & Alice och min tjejfavorit Linda!

2010-10-03 | 13:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback