Kväller.

Idag har jag hunnit tvätta, städa, handla mat och fixat.

Efter vi hade tvättat klart så åkte vi till Slagsta där de har en film-outlet, köpte några filmer.
Sen var vi och handlade på City gross så nu är frysen,kylen och skafferiet fullt med mat :)
Städat och plockat här hemma.

Till middag vart det lax vi gjorde i ugnen, med potatis och Aioli.

Nu sitter vi och kollar på  " I Love you man" och har ätit blåbärspaj.
Lite tung i huvudet som jag inte gillar.




oj måste verkligen varit jobbigt att gått upp så mycket utav kortisonet! jag ska väga mig idag, tror jag har gått upp par kilo sen sist, men övrigt har jag bara gått från 64 första behandlingen till 68 förra så det är inte mkt :) men har du blivit av med ngt nu när du slutat med kortisonet?

2010-09-29 | 11:52:54

sv: okej okej! men det kan nog vara skönt att inte ha ngn våg, annars går man ju och väger sig hela tiden och blir nog lätt besatt av siffrorna haha. Egentligen säger ju siffror ingenting.. alla är ju olika. Vi har heller ingen våg, men på sjukhuset måste jag alltid väga mig :)



okej :/ ah det är ju så, tar ju olika tid för alla och alla reagerar även olika på det.



åh va skönt! hoppas den funkar nu då :) håller tummarna.

2010-09-29 | 19:31:13

sv: japp! dom funkar faktiskt väldigt bra när aptiten sviker och det är väldigt viktigt att man äter så det är bara att svälja och se glad ut haha även fast de smakar lyckstolpe haha! det ska ja göra! :D

2010-09-29 | 20:44:54

precis :) jag väger mig så sällan jag kan, för mig spelar de ju ingen roll, så länge ja mår bra bara :) men klart ja kollar så ja inte drar upp i onödan så jag måste träna som ett as sen för att bli av med de haha :)



ojdå :( va tråkigt.. hoppas det inte blir allt förjävligt, vet ju sj hur det är med bara kortison :(

2010-09-29 | 20:47:46

Jaha, är de en gammal klasskompis? COOLT.

Men jaa han är grym! :D

2010-09-29 | 20:49:40

exakt :) får hoppas på det :)



ojdå :( låter verkligen inte bra :( nä man ska nog inte läsa för mkt, de gjorde jag i början, ångrar de :/

2010-09-29 | 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback