Söndag - regnet bara öser ner-

Filmen igår var den bästa på länge.
Vart varm i hjärtat och glad resten av kvällen.
Så den rekommenderar jag verkligen, men vill inte berätta för mycket för er som inte har sett filmen.

Sen tog vi de bara lugnt resten av kvällen.

Nu på morgonen har jag plockat lite och fixat.
Snart kommer Robins föräldrar samt farmor och farfar och ska vara här idag.
Det blir lunch på stan, fika här och ikväll är det Rockets - Finspång

Vad ska ni göra idag denna söndag?



Ahh okej, tack för tipset:)



näe det är man verkligen, man vill bara dra täcket över huvudet och försvinna när man har som mest ont..



aah okej, min kusin går oxå på ersta:)

2010-10-25 | 20:09:18

Jag kan verkligen inte tänka mig att den där är bra :P låter som du mår bättre överlag nu på senaste tiden :) kram!

2010-10-27 | 06:19:44

ja vi får fixa en dag :)

2010-10-29 | 12:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback