Onsdag- dålig update I know..

Idag är jag i alla fall ledig.
Har pallrat mig iväg till provtagningen imorse och lämnade nya blodprov för medicinen jag äter.
de ringde nyss och allt såg bra ut så ska öka dosen till 2 tabletter om dagen nu.

Efter jag varit på provtagningen var jag och Robin i Bromma blocks, kollade på skor men hittade inga.
Så på vägen hem stannade i i skhlm där hittade jag ett par på dinsko som tur är så nu slipper jag leta mer.

Varit dålig uppdatering eftersom jag inte känt för det.
Men jag har jobbat lördag- tisdag.
I lördags efter jobbet tog jag det bara lugnt. I söndags var det innebandy efter jobbet.
Robin förlorade dock..

Skulle ha dansat i måndags men mådde inge vidare tyvärr.




vad har du för sjukdom? eller varför äter du medicin?

2010-10-14 | 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback