Fredag - Om du rör mig dör jag.

Jag är på bättringsvägen gott folk. =)
Nu har jag bara en elak hosta och väldigt mycket snuva kvar.
Men febern är nere så ska inte klaga, de har nog hjäpt mycket att jag legat i soffan/sängen i 3 dagar och inte gjort någonting alls.

Idag är jag i alla fall ledig och imorgon ska jag jobba igen. För lite hosta och snor har ingen dött av ;)

Funderat lite på vad vi ska göra idag, vankas nog en tur till Kista galleria eller liknande då jag behöver nya skor.
Då alla mina typ LÄCKER IN?!
Sen blir det nog innebandy ikväll i form av AIK - Täby.

Vad  ska ni göra idag?



Sjuksjuksjuk.. då är vi två! Vad blev det för skor då? :)

2010-10-12 | 11:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback