Södertälje =)

Hemma från Ullared och Finspång.

Det var ingen kö dit in igår men en jäkla massa folk var det.
Min shopping nota landade på ca 1000:-
Bland annat vart de 2 böcker, en film, ny väska, kofta, tunika, saker till lägenheten mm.

Idag innan vi åkte från Finspång hämtade vi mina nackstöd till soffan från EM i Norrköping.
Så nu är soffan komplett, möjligtvis ett par armstödsbrickor funderar jag på att inskaffa men jag vet inte.



blev en hel del fina saker:D

2010-03-28 | 21:44:04

Delvis, :/ man kan inte alltid vara på topp. Men jo det gick okej, jag är nöjd överlag. Men när man är typ ensam om att peppa på bänken är de jobbigt när alla sitter med depp huvuden :(

2010-03-28 | 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback