Bild-bomb

Har varit jättedåligt med bilder här i bloggen så nu har jag tömt mobilen så här kommer massa bilder :D



Ett par brillor jag var sugen på förut var skitsnygga :D


Var och gjorde naglarna hos Michaela


I Göteborg vart det storvinster :D


På kryssningen drack vi drinkar.


Dagen efter vaknade man till denna utsikt.


Tittade även på konstig underhållning :P


Lite ego bilder också såklart =)


Här är böckerna jag hämtade ut idag.
Undrar hur länge de räcker men måste spara till turkiet. HAHA


Här sminket jag hämtade ut.
Ett lip-balm med spf 15, mini borst-set nagellack och en suddare


Som sagt en lite bild-bomb.
Nu ska jag kolla på friidrotts-em och sen laga lunch :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback