Toppen bra dag :), Bio,bokfynd,mat

Hemma :)

Jag och Robin åkte och kollade läget i Stinsen, varken jag eller Robin har varit där tidigare.
Sen åkte vi till Kista och vart sugna på bio, så vi såg den nya med Heat Ledger The Imaginarium of Doctor Parnassus.
Den var bra, lite konstig men  helt klart godkänd.
Hur ofta har man typ alla manliga skådespelare man gillar i en och samma film?

Så den tycker jag ni ska gå och se :)
Sen efter bion gick vi och tittade runt i butikerna.
Fyndade böcker då ena Akademibokhandeln skulle stänga, så det var 70% på allt i butiken.
Köpte tre böcker som skulle kostat 528 kr, fick de för 157 kr!
Då vi inte var hungriga på middag när vi var i Kista rörde vi oss hemåt, stannade på heron city.
Kollade media markt och sen åt vi på Pizza hut :)

Så nu är jag mätt, trött och belåten :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback