Någonting säger mig...

Att det inte var menat att jag skulle tvätta eller sova i natt.
Vart klarvaken när jag la mig i sängen sen, låg och lyssnade på min ljudbok som nu är slut.
Har vaknat typ 40 ggr i natt så är VÄLDIGT trött idag, sen har jag haft kramp i vaderna och sendrag i båda fötterna i omgångar i natt.
Vilket är något av det värsta jag vet.
Så jag kom inte upp i morse för att tvätta, är ingen panik så jag klarar mig ett par dagar till.

Idag är det jobb som gäller 10-19, får inte glömma min matlåda bara.
Sen i morgon är jag LEDIG!


Vad jobbigt med en sådan sjukdom :/.

Hur är den sjukdommen? Menar alltså, du märker av den hela tiden eller?



2010-01-12 | 20:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback