Måndag

Tillbaka i södertälje :)
Stannade en sväng i nyköping påvägen hit, köpte inget speciellt provade lite jeans och så men var inga som föll mig i smaken.

Köpte dock en ny laddare så jag kan ladda mobilen :)
Har packat upp lite men håller på att greja med en ny spelningslita på spotify så jag ska städa lite senare.

Ny vecka med nya tag.
Tisdag - Jobb
Onsdag - Jobb men som en söndag
Torsdag - Jobb
Fredag - Ledig, telefonsamtal med läkaren
Lördag - Jobb
Söndag - Jobb

Ska kolla igenom mitt schema för att hitta någon dag/kväll jag kan gå på teater med Therese/Tessie.


hallåj!



ser på ditt schema att du jobbar mkt den här veckan ;D

Jag jobbar bara kväll så antar att du inte är hemma under dagen..



Nästa vecka på måndag tex är jag ledig och torsdag och fredag är jag hemma på kvällen + helgen nästa vecka :)

2010-01-04 | 17:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback