Kväller

Nu är vi uppe i Södertälje igen.
Har handlat lite mat och fikat så nu klarar vi oss ett par dagar.

Räkningarna är betalda, gått igenom all reklam och liknande som fanns när vi kom.
Har ringt och pratat med mamma.
Och även pratat med jobbet, ska inte jobba ett par dagar då jag inte känner mig på topp.
Inte kul att behöva ringa och säga de, men gör jag inte det så orkar jag inte.
Verkligheten har kommit ikapp mig nu och jag orkar tyvärr inte.
Så ska vila upp mig ett par dagar.
Och hoppas det känns bättre om några dagar.
Annars får jag ringa läkaren och prata med de.


Nu ska jag lägga mig i soffan och titta lite.


Hej! Tamron 90mm macro är ett väldigt lätt och samtidigt väldigt skarpt objektiv. Det hade jag till min 350D förut. Kostar inte så mycket heller. Kolla på cyberphoto.se tror det går loss för 3600 nånting.

2010-01-25 | 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback