Kväller :)

vilken lyxmiddag det vart :) Nudlar och ett äpple haha, var inte så hungrig så de fick räcka.
Åt lunch med Johanna idag, vart en Hälsotallrik den var riktigt god :)

Lite mindre folk på jobbet idag, så jag kunde beställa varor och så :)
I morgon är jag ledig skööönt,
Så nu sitter jag och väntar på att Robin ska komma ikväll, han har träningsmatch nu och sen kommer han hit :)

Har ni haft en bra dag? :)


Okej. Jag ska lämna Moa på dagis kl 10.30 så jag kan innan dess och sen efter fram tills kl 15.00.



När passar bäst för dig?



Och du bor alltså i huset brevid oss? (De två som är längst bort från brunnsängscentrum) :D

2010-01-07 | 21:25:48

okej

Ska jag komma hem till dig och hämta den vid 1 kanske?

Om du skriver vad du heter och kod och sånt ;D

2010-01-08 | 07:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback