Hemmaa :)

Vad skönt de var att kura upp mig i soffan med en kopp te och bara vara.

Trött efter jobbet som jag var själv fram tills Angela kom men det var en bra dag så ska inte klaga behöver inte prata mer om det.

Nu är jag ledig i två dagar...
I morgon är jag ledig eftersom jag jobbade extra förra tisdagen.
Och fredagen är min ordinarie lediga dag.

Så i morgon på morgonen vankas det tvätt "jippi"
Får ha sovmorgon någon annan dag :)

Nu såg jag precis Anjas vurpa lite läskigt faktiskt.
Tur att de verkar ha gått bra då hon är vid medvetandet och kan gå själv


det gör jag med, hatar det, men som tur är har jag syrran :D



hmm, 3 ggr i veckan.. + matcher då:D

2010-02-17 | 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback