Fuskat lite med presenter :)

Jag fyller ju år i veckan som kommer.
Så idag har jag haft främmande här.
Mamma,Therese och Andreas trodde pappa skulle komma men icke... =(.

Av mamma  och Anders fick jag pengar och en ny hemtelefon.
Therese och Andreas gav mig en smartbox med hotellövernattning för 2 personer :)
Sen hade mamma med sig lotter också från mormor.

Lunchen var lyckad med smörgåstårta från Ellbe som var jättegod.
Och sen hade jag gjort tårta som är lika populär varje år :)

Det är bara massa frukt och bär i den så.
Första lagret är det krossad ananas, andra lagret är det mosade hallon.
Sen är de grädde och toppas med jordgubbar och vindruvor (brukar ha kivi men de var inte tillräckligt mogna)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback