Mot sängen

Då var de här med att sova ensam.
Nu är det bara en natt men den natten är alltid värst.
Sen brukar de inte vara några problem men just första natten är helt omöjlig.

Nu har jag gjort i ordning mig för sängen i alla fall, släckt alla ljus jag tänt och ska lägga mig och läsa.

God natt gott folk :)


Typ så ja.. jobbade där i två veckor och sen hade tydligen ordrarna dalat ner tokfort dvs inte mycket att göra dvs jag står bara där timme ut och in om jag hade varit där. Så vi skulle avvakta två veckor sa han sen skulle han ringa, så får vi väl se.. men söker som sagt nytt, litar inte på dom riktigt nu.



Haha vilka dryga jävlar!

2009-10-14 | 23:07:18

Vet hur det känns, jobbigt! min kille är borta hela helgen,hur ska det gå?

2009-10-15 | 07:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback