Kväller, världens bästa pojkvän.

Nu har jag kommit hem från jobbet.
Gick ganska bra i alla fall, tog några tabletter när jag kom till jobbet så de har rullat på hela dagen.
Kändes ganska skönt att vara på banan igen i alla fall, men ja magen är inte riktigt snäll ännu.

När jag kom hem nu var maten lagat och klar var bara att sätta sig till bordet och äta.
Robin har även städat hela lägenheten, plockat undan och fixat och donat, även dammsugit hela lägenheten och städat toaletten.

Det var så skönt att komma hem idag ska jag säga er.
Så nu ska jag ta och kolla klart och fixa här, sen ska jag spendera resten av kvällen med Robin.
Han åker ju ner till Finspång i morgon för att träna på onsdag och torsdag.


Snällt av killen!

2009-10-14 | 10:47:04

jätte fin och vet du vad.

de ringt just och vi fick den!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-14 | 14:17:08

tack :D

Det är hus två. våning två.

Vilket bor du i?



HAHA. helt chockad. fattar inte att vi fick den då vi bara vart medlem i några dagar :D

så skönt.



Nu måste vi minsann fixa ett matbord. slängde vårat då vi flyttade hit.

2009-10-14 | 15:08:31

åh jobbar du med inredning?

Du får gärna hjälpa oss md att inreda praktiskt, smart och fint. haha. :)



2009-10-14 | 18:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback