Kväller

Vilken bra dag de här vart.
Kom till Kista och ja fick mitt ordnat på apoteket sen kilade vi upp till bion.
Hade en gratis meny att hämta ut så de vart popcorn och dricka också.

Filmen var så rolig, skrattade så himla mycket.
Jag vill också ha en Dogge och Kenneth.
Nä men den var helt klart värd sina pengar och disney pixar har gjort de igen.

Efter filmen gick vi runt och tittade lite i butikerna, köpte en klänning jag ska ha när vi ska till malmö, tror jag ska inviga den på jobbet redan i morgon, får se men jag kan ha kavajen till den så de blir fin fint :)
Vart god middag också, jag åt en ceasar sallad och Robin Steakhouse burger.

Köpte med oss lite nötter och godis från Tasty house också :)



haha, jag tycker han sjöng bra igår. och han är lite charmig men håller med han borde åka ut nästa vecka:P

2009-10-17 | 12:13:58

Mums popcorn!

2009-10-17 | 12:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback