I skuggan av värmen

"I skuggan av värmen utspelar sig i Stockholm där två unga människor, Eva och Erik, möts och drabbas av den verkligt stora kärleken. Eva försöker först stå emot kärleken - hon har en hemlighet för stor för att kunna tillåta en relation med en annan människa"

Filmen är baserad på en bok av Lotta Thell, en självbiografisk succéroman med samma namn.
Det finns en hel serie om Eva och Erik.
Och de är något av de bästa jag har läst.
Jag gillar filmen väldigt mycket också.

Eva är inte riktigt som jag föreställt mig men Erik är exakt som jag sett honom i mitt huvud.

Hoppas resten av böckerna blir film också.

Se den!



Gud vad det känns som att jag har läst den! Jo jag måste ha gjort det.. någon brud som står i skugga och så är boken gul? Hon knarkar och jobbar på vaktbolag eller något sånt?

2009-10-21 | 23:29:05

Alltså hur i helvete kommer du ihåg sånt där?! :P Jo men har nog läst i skuggan av värmen fast nu efter gymnasiet. Har tusen utlästa böcker hemma ^^

2009-10-22 | 02:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback