arg som ett bi...

Min nya dator har gått sönder....
internet la av så jag skulle klicka ctrl alt del... och då ramlar alt knappen av!!!!!!!!!!!!

Inte okej, nu har jag försökt i 35 minuter att få fast den men det går inte.
Jag orkar inte hålla på med sånt här..
Så i morgon blir det nog en tur till media markt om jag inte får fast den..


IIIH


Hahahaaaaa... förlåt men "...och då ramlar alt knappen av!!!!!!!!!!!!" hahaaa. :D



Usch jobbigt när saker går sönder/inte funkar. Hoppas det ordnar sig eller så får dom väl laga den åt dig.



Jag fick mig ett gott skratt iallafall även om det råkade bli på din bekostnad. ;)

2009-10-01 | 22:17:49

Men VA :O hurfan kan den bara ramla av? Uchuchuch strular det något mer tycker jag fan du ska gå tillbaka och kräva byte till bättre dator utan extra kostnad :)



Ja men då har du missat något för det är fruktansvärt bra!

2009-10-02 | 06:59:20

Ja det tycker jag du gör rätt i, försök få något av dom i kompensation!!!! Du har ju fan inte haft datorn i mer än nån vecka

2009-10-02 | 12:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback