Lördag eller?

Ja fråga mig inte vilken dag det är.
För det vet jag knappt, jag jobbar så konstigt med dagar osv så ja.
Igår var jag i alla fall ledig.
Efter mycket om och men med viasat och våran box så pallrade jag och Robin oss iväg till Barkarby .
Jag köpte ett par flip flop och två kokböcker, sen fick jag strumpor på köpet när Robin köpte skor :)
Sen låg vi mest i sängen och tog de lugnt, tittade lite resor och så :)

Idag åkte Robin hem när han körde mig till jobbet.
Det var halvsegt och tråkigt på jobbet men ja ska väll egentligen inte klaga.
Jag har ett jobb :)

Nu har jag ätit min goda macka jag brukar göra med mozarella osv.
Ska titta lite tv och så kanske blir en film lite senare.

I morgon är de jobb mellan 11-17.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback