Tisdag :)

Hej allihopa.
Nu sitter jag på biblioteket i södertälje, har skaffat mig ett lånekort och ska låna två böcker.
Väntar på min syster vi ska upp till lägenheten, äta mat på pizzerian och vänta på min soffa som kommer idag.

Mamma var med mig upp till lägenheten nu på morgonen och det känns så himla bra.
I helgen flyttar jag och jag längtar något enormt.

Måste bara säga att södertäljes bibliotek är helt enormt, kommer bli kul att börja läsa böcker igen nu när jag har det här biblioteket liksom.. :)

Orkade inte åka hem emellan jag ska hit igen.
För det ska leverera min soffa mellan 17-21 så det kan ta sin lilla stund haha. :)

Annars mår jag ganska bra idag, väldigt trött dock då jag inte kunde sova så bra i natt tyvärr.


Nää nu ska jag fortsätta utforska detta bibliotek.

Böckerna jag lånar idag är  Silverfisken och Tills skulderbladen blivit vingar. :)

Hörs ikväll när jag är hemma i tullinge igen


sv: Vad roligt! :) Vilket år gick hon ut?

2009-06-03 | 12:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback