Onsdag

Åh va skönt de är att vara ledig.
Ska snart kila ner till tvättstugan och slänga in en tvätt.
Robin håller på att fixa våra sängbord.
Jag har städat och fixat, ska fortsätta göra de medans tvätten är i sen hade jag tänkt mig.

Om tre dagar åker vi till Turkiet, helt sjukt :D


Åh vad jag kommer ihåg den där känslan.. den är underbar! :) När man precis flyttat in och städar och donar en himlans massa. Jag och Johan var iof jäääklans grymma eftersom vi flyttade in ALLT och fick iordning ALLT på 2 dagar vid båda flytt tillfällena och det var inte lite grejer kan jag lova. Haha rally på honom då kan jag säga :) Kan inte jag få åka till Turkiet istället :D Kram

2009-06-18 | 06:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback