LEDIG :)

Nu är denna arbetsdag över, skönt =).
Den har innehållit samtal med hon på lönekontoret, min syster och ett samtal till försäkringskassan också.

Nu sitter jag i myskläder och tittar på tv.
Har lite feber och de kliar på benen men det är kortisontabletterna som jag äter.

I morgon åker jag ner till Finspång och vi åker upp på juldagen.

Tycker de är lite kul att man kan lyssna på skivor på spotify innan de släppts i butik :P



Usch det låter jobbigt :( Hoppas det blir bättre :)

2009-12-22 | 22:20:54

Imorgon firar vi lilla julafton hemma hos mormor o morfar, tillsammans med min kusin, morbror och hans sambo.

På julafton är vi bara hemma, på eftermiddagen kommer mormor o morfar hit.

Så det blir en lugn jul, så himla skönt att inte stressa runt på olika ställen!



Vad ska du göra då? :)

2009-12-22 | 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback