Måndag

God morgon gott folk.
Hoppas ni har sovit gott och är pigga och utvilade.
Måndagar är inte min favorit dag tyvärr, eftersom jag måste gå upp tidigare.
Annars går jag ju upp samma tid varje dag typ.

Ny vecka nya planer.

Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb
Onsdag LEDIG, får ny spis och åker till Finspång
Torsdag: LEDIG, ska klippa mig hos Hanna och åker hem från Finspång
Fredag: Jobb
Lördag: Jobb
Söndag: jobb



Och den här måndagen är värre än någon annan känns det som haha, för nu ska man tillbaka till jobbet efter semestern... åh ångest. Och inte nog med att jag har ångest över var jag jobbar så var det ju på nyheterna igår om "Callcenters" och hur dom behandlar anställda osv osv och då blev det lite mer ångest haha

2009-08-17 | 09:58:21

Sv, Jag vet ; ) Jag jobbar inom äldrevården, på ett demensboende.

2009-08-17 | 12:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback