Hemma :)

Ja eller har varit det ett tag men i alla fall.

Var som sagt först en tur till skärholmen och tittade, köpte ett par skor och jeans.
Sen var vi på Ikea eftersom vi inte hittar våra grytunderlägg.
Vart även media markt där jag köpte en film.

Sen har jag spenderat kvällen hos mamma, vart grek mat till middag och blåbärspaj till efterrätt även lite andra kakor och så.
Var kul att träfa Acke igen.
Men såklart även mamma, anders, Therese och Andreas.

Nu sitter jag i soffan ganska trött.
I morgon är det återbesök hos läkaren som gäller sen får vi se.



Jag vill också shoppa! Jag vill också till IKEA och frossa i grejer. Jag vill jag vill jag vill! :)



Vad ska du göra hos läkarn imorgon då?



Vad blev det för film?

2009-08-31 | 06:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback