Onsdag kväll

Nu kan jag varva ner, i alla fall för ikväll.
Jobbat idag, började sådär eftersom tågen var sena, fick i småpanik ringa Marika.
Åkte till Rönninge och vart hämtad där.
Sen åkte vi till jobbet, löste lite grejer och började fixa och ordna.
Hade leverantörsmöte också, var ganska kul faktiskt, lite nya grejer på G.

Vart en grekisksallad till lunch.
Sen har jag och Madde gjort om på hela tv-bänks avdelningen.
Hoppas de blir nöjda för det var tungt haha.

Efter jobbet åkte jag och Lena till systemet, hon skulle köpa blåbärsglögg.
Nu har jag varit hemma och ätit middag och gjort matlåda.
Bytit om till mjukiskläder och tänt ljus och myser i sängen. 

3 dagar kvar tills jag åker till Caroline
4 dagar kvar tills jag får träffa Robin i Karlstad
8 dagar kvar tills julfesten på jobbet
13 dagar kvar tills jag åker till Robin
28 dagar kvar tills JULAFTO
35 dagar kvar tills jag och Robin åker till Göteborg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback