Lördag,söndag och innebandy

Min blogg fungerade inte igår där av ingen uppdatering.
Matchen igår gick väll inge vidare haha.

Grabbarna förlorade med 6-1.
Vet inte vem eller vad jag ska hissa och dissa.
Jag tror jag gör så att jag hissar två målvakter och dissar en supporter mamma.

Hissen:
Såklart Finspång målvakt, som vanligt så är han lika grym och lyckas göra såna räddningar.
MEN! det är inte bara målvaktens fel att de blir mål liksom.
Nä fortsätter han såhär och utvecklas mera så kommer han bli en sån grym målvakt.
Och han är bara 89.a så han har ett par år på sig om man säger så :)

Sen till den andra målvakten, under uppvärmningen satt jag bara och gapade.
(Nej han var inte snygg) Men han klistrade ju allt, han var ju överallt i målet.
Och då är han 192 lång och väger 93 kg (står i programmet).
Riktigt bra och flexibel målvakt som jag gärna vill se spela en annan match någon gång.

Dissen:
Supportermamman bredvid mig på läktaren.
Hon var högljud, den enda som klappade händerna och trodde hon kunde allt om spelet.
Varje gång de vart en målchans lr liknande så stönade hon som om hon hade värsta orgasmen.
Sen så pratade hon så mycket skit om alla spelare.
Och en i Robins lag ska hon anmäla för han är livsfarlig och rör han hennes son då skulle hon typ ringa polisen.

Så jag ber dig supportermamman, minska ljudnivån, lär dig reglerna och tyck inte att det är gulligt när en spelare får en boll i huvudet då det skulle blivit avblåst!!


-----------------------------------------
För att byta ämne nu, efter matchen åkte vi hem men hyrde film och hade en mysig hemma kväll.
Vi tittade på Horton och Jiddra inte med Zohan.


Nu är det frukost som gäller, sen kanske en tur till stan. :)



Adam är till och med lika gammal som mig :) , 90:a :)

2008-11-09 | 12:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback