Tisdag

Idag har jag haft en riktigt bra dag måste jag säga er.
Vaknade helt utvilad faktiskt, sen så gjorde jag i ordning mig och åkte in till stan och mötte Johanna.
Vi tog oss ut till frihamnen och gick till våran första leverantör SIA, köpte lite mer grejer.
Sen åkte vi in till fältöversten och åt lunch, och åt glass sen på sthlm glass och pasta hus.

Sen var det dags att bege sig till sturegatan där tibrokök har sin lokal, där dixie hade lånat lite space för sin utställning.
Var jätte kul och vi beställde riktigt bra grejer, tror de kommer bli jätte bra.
Gillar dom på Dixie.
Sen så skildes jag och johanna åt och jag kollade lite på H&M och stadium, köpte en ny ryggsäck.
Sen fick jag sällskap hem av systeryster.

Nu har jag ätit och sitter här.
Ska snart börja städa och packa.

2 dagar kvar till studenten
3 dagar kvar till Turkiet



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback