IRRITERANDE!

Ibland blir jag så irriterad på mig själv.
Fick tillbaka mitt prov i bokföring som jag gjorde förra veckan.
49/50...
Så missade jag på en så simpel grej som är en grund grej så ja blir så arg.

Men men, fick MVG, ska snart prata med Nabil om hela betyget.
Blir nog ett MVG med men det påverkar ju inte mitt betyg hos Mari-ann tror ja där jag bara har G.


Hej!

Ni skulle till Kemer eller hur? Vet faktiskt inte hut det är där fast det generellt brukar det inte vara några större allvarliga problem med myggor och dyl. I alla fall inte vad jag har vart med om - och jag har rest så himla mycket runt i Turkiet.
Hm sallad? Ja, dem är goda men alltså säger som alltid det beror alltid på var man äter! Jag menar man äter ABSOLUT INTE från gatugrill och dyl när man är här!! Risk för magsjuka!! Hotellet e bra och sånna mer "bra/lyx" ställen ;) akta er för sånt bara men ja salladen är super gooooood om restaurangen e bra!! mer frågor?:)

2008-05-12 | 15:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback