Söndag kväll

Först och främst får jag tacka Ida-Lotta med hjälpen av den nya headern.
Och resten av bloggen, är inge hajare på de där med alla koderna.
Men det vart jätte bra.

Nu har Robin åkt hem, eller ja de var ett par timmar sen.
Det känns tomt eftersom jag har varit med honom hela lovet.

Idag så har vi inte gjort så värst mycket faktiskt, efter lunchen åkte vi och hämtade mamma hos mormor.
Sen åkte vi och handlade.
När vi var hemma sen så hade jag och Robin brottningsmatch och jag vann.

Sen när han åkt har jag pluggat klart.
Dags för skola i morgon "jippi".


Bild från lovet :)


hahaha, jag måste bara säga att jag gillade din kommentar.
Han är typ, väldigt kär i mig, vilket är jättejobbigt för mig, eftersom att jag inte känner likadant. Men, shit happens, life goes on? :D

2008-03-02 | 21:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback