GAH

Hela inlägget jag skrev bara försvann så ja får skriva om de i kortare form.
Jag spelar mobilspel, Robin fixar i ordning sig och hantverkaren är på lunch.
De ska bli nytt golv i badummet så.

Micke ville att jag skulle komma ner på torsdag och fylla i schemat men jag är ju inte i Stockholm då så de blir lite svårt.
Får bli nästa vecka.
Men ja har ingen lust alls att jobba VARJE!! helg hela sommaren det vet jag nog ingen som gör.
Jag har redan tackat ja till lördag vecka 26,27,28
Tackat nej vecka 29, Robin är helt ledig då inge jobb eller schemalagd träning typ.
Sen vill micke att jag ska jobba typ ons,tors,lör,sön vecka 30,31,32,33.
Vi får väll se om han går med på varannan eller så.

Sen vill jag ju också veta hur det blir med jobbet i kungens kurva, annars måste jag ju söka nytt liksom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback