Trötter

Haha jag somnade för en stund.
Men nu är jag jättetrött istället känns som om jag inte sovit på flera dagar.
Inte bra de här.
Nu är i alla fall diskmaskinen klar.
Och jag ska väll ta och plocka ut den, sen funderar jag på vad jag ska göra till lunch.
Ta någon av resterna från helgen eller laga något annat.
Är inte så sugen på köttgryta faktiskt, och wraps åt jag igår till lunch, så vi får se vad det blir.
Kanske tar en promenad och köper något på vägen.

Idag känner jag mig på ett jätte skrivarhumör.
Har skrivit ett inlägg på sockerdricka vilket jag inte gjort på jättelänge och de känns faktiskt bra.

Nä nu ska jag göra något vettigt utav den här dagen


Kolla in mitt inlägg på min sida! VÄLDIGT VIKTIGT!

Ha en fortsatt bra dag!



Kramar!!

2008-07-22 | 11:41:47

Åh tack vad söt du är!

KRAM!

2008-07-22 | 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback