Söndag kväll

Så nu har Therese och Andreas åkt härifrån.
Det var trevligt och gott, de hämtade mig efter jobbet och vi åkte och handlade kinamat.
Som vi tog med hem och åt.
Mamma och Anders tyckte om det också.

Känns tungt och jobbigt att vara hemma utan min vovve.
Tycker synd om Anders också han är så ledsen.

Nu är jag ledig i tre dagar, i morgon kanske jag, Anders, Therese, Andreas åka till loppisen.
Sen ska jag till Håkan på tisdag eller onsdag och skriva papper för de nya jobbet.

-----------------------------------------------------------------
Eftersom jag inte är på så bra humör nu så sitter jag och tittar på Aladdin på disney channel.
Då blir man lite gladare.

Kanske skriver senare



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback