Shopping

Så då är man hemma efter en shopping tur då.
Först som sagt var vi i barkaby, hittade en väska på Filippa K för 1000 kr.
Men ja lite saftigt just nu kanske efter denna lön som jag jobbar ihop nu.
sen åkte vi till Kista galleria och åt lunch sen vart det shopping.
Jag hittade en tunika på gina tricot (ja lyssna gott folk en rosa också haha)
Som jag tänkte ha med mig på kryssningen, och Robin hittade en skjorta på MQ samt en ny rakhyvel.

Sen åkte vi och kolla hur vi ska åka till färjan sen också.
Lite osäkra om vilken väg som blir bäst.

nu ska jag börja göra middag.



Vi brukar ta mororvägen, sen tunneln (söderledstunneln eller vad den nu heter) sen åka mot nacka/gustavsberg tror jag att det är för då kommer man ut vi hammarby sjöstad.

Ska ni parkera vid terminalen? Kostar 100kr/dygn.

2008-07-13 | 17:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback