Kväller/hemma igen

Måste bara säga:
Tack Tessie för en jätte trevlig kväll.

Först gick vi och skulle äta på fridays, men de var grymt mycket folk som ville äta så vi gick till Tacobar istället.
Satt där över en timme och bara snackade, väldigt kul eftersom jag inte träffat henne på länge.
Sen gick vi runt lite och köpte en islatte. Var faktiskt riktigt gott, första gången jag drack det.
Jag ville ju ha en iste men de fanns inte.

Sen var det dags för bion, vart ju SATC.
Och det är nog den bästa filmen jag sätt på väldigt länge.
Som jag har väntat.
Men det var den värd.

Jag har skrattat, gråtit, skrattat så jag har gråtit.
Vill inte berätta för mycket av filmen.
Men den var helt underbar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback