Hemma igen

Så då är jag hemma från jobbet.
Gick fort eftersom alla bussarna kom i tid.

Nu sitter jag och dricker en festis och svalkar mig själv.
Så jäkla kvalmigt ute så jag förstår inte.

Funderar på att fortsätta på mitt CSI spel idag. Men vi får se.
Idag kan jag vara vaken länge eftersom jag är ledig i två dagar.


Men mest av allt längtar jag efter Robin.
Fem dagar kvar


Här är en liten utmaning i sommarvärmen om du känner dej lite uttråkad ;)

http://whatthefuckdotcom.blogg.se/2008/july/kandis-utmaning.html

Ha en UUUUnderbar sommardag! ;)

2008-07-27 | 17:38:37

Det är alltid skönt när allt klickar så man kommer i tid och det känns som man hinner så mycket mer!

2008-07-27 | 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback