Helgen.

Så i morgon är det fredag.
Ska bli riktigt skönt med helg.
Och lite nervöst eftersom jag börjar på ett "nytt" jobb på måndag.

Nu i helgen så skulle jag ju egentligen inte ha åkt ner till Robin.
Eftersom jag trodde han skulle komma hit, jag tänkte ta de lite lugnt innan jobbet på måndag så Robin skulle komma.
MEN, eftersom han har träningar och grejer i helgen så åker jag ner.
på grund av att jag börjar nya jobbet, kan bli att jobba 24/7 liksom tills allt blir klart. Och eftersom Robins träningar börjar och han har andra grejer med innebandyn så vet jag faktiskt inte hur mycket vi kommer ses och när nästa gång blir.

Så ja, då har jag en sån snäll vän (Tessie) med föräldrar som säger att jag får åka med de till och från Norrköping.
För de ska till deras landställe som är i Söderköping typ så man åker i alla fall till norrköping.

Så ja, i morgon åker jag hem till Tessie så åker vi ner och kommer hem skapligt på söndag.

Tack så mycket Tessie! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback