3/7-05

Idag är det våran dag älskling.
Denna dag är stor, vem hade kunnat tro detta från början?

Robin idag har vi varit tillsammans i 3 hela år.
Idag har vi varit förlovade i 1 år.

Tack för all kärlek du ger mig.
Du gör mig till världens lyckligaste.

Tack Robin för att du finns.



hej, jag behöver verkligen hjälp! jag har två kompisar som ska konfimera sig på lördag och jag har ingen aning vad jag kan ge. Her du något förslagpå vad jag kan ge?

2008-07-03 | 08:11:27

Nämen oj vad glad jag blir, roligt att höra. :) Allt bra med dig då? Ha det fint... ^^

2008-07-03 | 09:39:31

Förlåt om det är mycket tjat, men det är så roligt att höra andras åsikter! Har du lite tid över så vore det jättekul om du ville läsa och tycka till!



Åh, vad sött med årsdag!

2008-07-03 | 15:27:58

Grattis får jag säga, ni passar jättefint tillsammans. :) Det låter gott med thaimat, smaklig måltid! Ciao... ^^

2008-07-03 | 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback