Uppe med tuppen.

Ja, nu är Robin snart i stan då.
Han ska ju jobba med sin projekt grupp idag.
Jag kunde inte somna om när han vaknade så jag har legat och tittat på tv ett tag.
Ska faktiskt börja plugga snart, känner mig rätt pigg och vill ha de här klart ganska fort.
Så får vi se hur många timmar Robin är borta nu.
Sen ikväll ska han träna två timmar, så de blir att spendera mestadels av dagen ensam.
Undrar va man ska hitta på till lunch, kanske lyxa till det och gå ut och äta själv?
Eller åka och fika efter jag har pluggat?
Vi får se va de blir.
Men nu ska jag fortsätta skriva projektarbetet.


Ja, verkligen!
Kat är så cool så det vill man ju inte missa!

2008-02-27 | 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback