Fredag

Så nu har Robin åkt iväg till träningen.
Så ja tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg.

Vi vaknade runt 10.00 i morse men duktig som jag är så låg jag och drog mig ett tag det var så skönt i sängen.
Då kommer Robin in med frukost.
Sen hoppade jag in i duschen och vi gjorde lite lunch, höll på och somna i soffan sen efter lunchen vart så trött.
Sen åkte vi till apoteket och hämtade ut det jag ska ha i håret när de kliar.
Kostade en del men de är de värt för allt försvinner.
Åkte ut till Viberga och handlade med Lena.
Och nu sitter jag här, så vad händer ikväll då?
Jo ska väll sätta mig framför tvn sen och äta mat, får se om jag orkar vänta tills Robin kommer hem, han har träning till 6 men sen skulle de vara möte.
Annars är de väll let´s dance på tv ikväll som jag ska se annars vet jag inte.

Fått en fråga på ett forum där jag är om vad jag har dansat för något och varför jag slutade
Jag har dansat Jazz med alla dess grenar (jazzfunk,streetjazz,showjazz osv)
Har dansat streetfunk, modern och nutida dans, lite pardans m.m.
Jag slutade för jag tappade gnistan ett tag det var inte lika roligt och sen för att det var för dyrt.
1½ timme i veckan i 13-15 lektioner per termin kostar runt 3000
Och en lektion i veckan är ganska lite så då kan ni ju räkna själva att det blir en hel del pengar.
Men dansen har alltid och kommer alltid finnas i mitt liv.
en gång dansoholist, alltid dansoholist.



Bilden är inte ny men den hitta ja här på datorn.
Rösta gärna på min blogg ni hittar länken lite längre ner på sidan =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback