Alla hjärtans dag

Ja, idag är det då alla hjärtans dag.
Fick en ask med hjärtan av mamma.
Jag köpte henne en bukett med tulpaner av ren impuls.

Men egentligen känns den här dagen rätt överskattat, kan man inte ge lite kärlek till den/dom man älskar lite då och då bara? Varför ha de på en speciell dag?
det blir som lite tvång att idag måste jag visa för honom/henne en massa kärlek.
Det är nog blandade känslor denna dag vissa hatar den, vissa älskar den.
Speciellt alla butiker som tjänar massa pengar på tvingade känslor?


Idag efter mina samtal efter läkaren så åkte jag till skolan, hade tillräckligt med energi för det.
Rätt kort dag, först praktisk marknadsföring och sen samhälle.
Efter skolan så åkte jag in till stan med Melli, hämtade mina och Robins bilder från The studio.
Sen så tittade jag runt lite i stan och njöt av solen och vädret.
Tills det började snöa.
Det har varit så underbart väder i två dagar så kommer det snö.

Nä nu ska ja ta de lugnt ett tag, är trött och hängig igen,
När är det min tur att få må bra?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback