Tisdag och bloggen funkar

Här sitter jag hemma det är den 1 april.
Har inte tagit febern ännu men jag stannade hemma idag i alla fall.

I söndags var jag och Robin i stan hela dagen.
Gick runt och kollade i butiker, gick runt i gamla stan.
Satt på medborgarplatsen och åt glass.
Men sen på kvällen åkte han hem

Igår så hade vi projektredovisning i skolan.
Det gick skit bra enligt mig, vårat projektarbete heter "konsten att flytta hemifrån"
Vi har gjort en bok där allt man behöver veta när man flyttar finns.
Hade även mitt säljsamtal på bransch engelskan igår, gick också skit bra.
Tappade bara bort ett ord men de gick.

När jag var på väg hem hade jag kramp attacker i magen, var kallsvettig och fick så ont i huvudet kändes som de vägde 10000 kg liksom.
När jag kom hem sov jag nästan två timmar.
Sen åt jag lite middag och låg i sängen hela kvällen hade ingen ork alls.
När jag tog tempen sen hade jag 38,4 det är väldigt ovanligt för att vara mig.
Jag har oftast undertemp så.

Nä nu ska jag lägga mig i sängen igen. :)


Visst är det trist när man ställt in sig på att shoppa och så hittar man inget?

2008-04-01 | 18:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback