Paus

Nä nu tar jag mig en liten plugg paus.
Ska låta Islamen sjunka in.
Så nu ska jag titta på House.
Eftersom jag har börjat följa det nu.

Har skrivit lite pluggis lappar för provet i morgon, känns ganska bra i alla fall.
Lite saker som är oklart men det blir bättre.

Justja, idag ringde min läkare Hamid och sa att min bandspelar-ekg undersökning var okej.
MEN att dom ska ta NYA BLODPROVER!
Hallå jag lämanade tre rör förra veckan kunde dom inte gjort de provet då?
Har lämnat typ 11 rör blod nu.
Nä så nu ska ja lämna nya, hoppas ja får göra de på sjukhuset och inte vårdcentralen.
Har fortfarande ont i armen, me blåmärket börjar gå bort men det har ju spridit sig ner te armbågen och ja kan inte använda armen fullt.

Nä nu blir de house.


Lätt.
Då kan du få jobba på ett vuxendagis där allt ska gå i raketfart fast det är omöjligt :P

2008-04-15 | 21:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback