Kväller

Nu ligger jag och Robin här i sängen och glor lite på tv.
Ungefär de vi har gjort hela eftermiddagen och kvällen.
Men sånt får man göra när man inte har mycket energi och grejer.
Robin känner sig lite hängig så.

Vi har druckigt blåbärssoppa och ätit mariekex,
Så nu är det bättre.
Robin tyckte vi skulle tävla om att vissla med mariekex,
JÄTTELÄTT!
Eller inte för jag kan inte vissla haha.

Vi låg även och tittade på fotbollen.
Å se på fan Norrköping fick 1 poäng till.
Nu har dom två, utav 18 poäng.

Haha nä nu ska ja vara snäll.

Jag börjar bli riktigt trött nu så de blir väll sängdags snart.
Vi ska inte fira mig på morgonen i morgon.
Jag är för trött på måndagar så vi tar de när ja kommer hem.
Slutar nämnligen typ 11.40 då Robin kommer och hämtar mig i skolan.
Lyxigt va?
Inte varje dag man får åka bil hem från skolan.

I första omgången vi firar mig i morgon kommer först morfar och mormor.
Morfar och mamma ska åka och hämta mormor, hon ser ju ingenting så.

Sen i andra omgången så kommer syster,Andreas och pappa typ.

Nä nu ska jag umgås med Robin :)


En suuuuperfin kritvit med ett tunt grejs över som det är silver i liksom, väldigt svår att förklara. ska slänga in en bild när micke tagit en eftersom jag är hos pappa nu, men den är verkligen jättefin. är så nöjd ! :)

2008-04-20 | 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback