Kväller

Nu har jag varit duktig.
Har bara en sak kvar att göra av det som står på listan.
Och det är att byta rent i sängen.
Har pluggat lite också inför provet i morgon.
Men ska fortsätta läsa kapitlet igen i morgon.
Kristendomen är ju inte främmande om man säger så.

Ikväll ska jag prova och varva ner med ljudboken jag lånade.
Kanske är en lösning på dom små sömnproblemen ja har haft vissa kvällar.

Nä nu ska ja titta lite på tv sen ska jag sova.

I morgon kommer Robin hit.
Och det ska bli så underbart.
Det är ju 11 dagar sen sist vi sågs så.


Oj, jag har inte skrivit om det nej..
Får nog ta å göra det snart.
Men jo, det går skit bra :) Har inte rökt ett enda bloss.

2008-04-17 | 08:20:19

Jo fast jag har ju försökt typ 4 ggr innan också..
Men är rädd för att jag ska falla tillbaka sen..

2008-04-17 | 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback