Naglar

Hej på er.
 
Hoppas ni har en bra sommar och att vädret är någorlunda bra där ni är.
Själv jobbar jag mest nu under sommaren, har haft 2 veckors semester och i slutet av augusti så väntar 3 till.
 
Som vissa av er vet som kikar på min insta så har jag nästan alltid piffade naglar.
Går och gör en nagelförstärkning med gelé.
Tänkte bjuda er på lite bilder med vad jag har haft för naglar under åren. Älskar glitter så de är alltid någon form av glitter som pryder mina naglar.
 
 
 
 
 
 
 


SÅ snygga naglar du har haft!

Svar: Nä, jag har inte testat svarta dust it. Har du? Är de bättre än de röda?

Svar: Tack så mycket fina du =), när jag var kortklippt sist använde min frisör den och jag gillade den verkligen. Så får du chansen att prova den så gör de =)
Anna T

2015-07-12 | 21:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback